środa, 2 września 2015

Kilka słów od Winehouse :)

Witam wszystkich cichych skurwieli czytelników.

Przez ostatni czas miałam Pudelka w dupie na mniejszej uwadze niż wcześniej.

Dziękuję Ci droga ,uważam że 100 za noc z Tobą to drogo, Haniu za informowanie czytelników i moich lizodupów fanów o tym co się dzieje z moją działalnością. Nie wiem jak Ci się za to odwdzięczę. Lodzik czy minetka?

Chciałabym przybliżyć wam dziś relacje między skurwielami redaktorami tego bloga oraz kilka najświeższych wiadomości :)

Oj chodzą i to bynajmniej ploty :) Przecież ona jest poukładaną dziewczyną.

Nie umiem znosić niedojebanych szmat krytyki, będę nad sobą pracować.

Swoją drogą, DarkUnicornBoy nie wiem czy go znacie albo coś o nim wiecie. Słyszałam, że jest prześladowanym popularnym i lubianym 16 latkiem którego biją szanują w szkole, którą zmienia co pół roku. Przynajmniej doskonale wie jak to jest mieć flegmę na twarzy. Lepiej ślinę jak spermę.

Wspomniałabym o snapie RoseUrok ale nie wiem czy jest o czym nie wypada.

Co słychać u Siergieja?
W sumie nic, nadal obraca 14 letnich chłopców. Bajaka byliśmy kochankami przyjaciółmi :/ Byliśmy. Nie wiem czy to jest kurwa żart czy na serio, ktoś mi powie?

Pozderki, Łajnhałs :)


11 komentarzy:

  1. ROSE JEST SUPER LASKĄ XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PISAŁA TO MANIA! ŻEBY NIE BYŁO ŻE ROSE XD

      Usuń
  2. wspomniałaś byś o moim snapie? ; DDD
    możesz zrobić o mn cały post kvrww XDDD
    a tak wgl jak się dowiedziałaś że darkunicornboy bd w twojej sql to się mało nie zesrałaś i chciałaś sie z nim spotkać w macu XDDDD a on cię obraził i chyba wciąż chowasz urazę....
    jezu laska ogar i nie wspominaj mojego nicku nigdy na tym zyebanym blogu ; DD
    danke shun za uwagę ,pozdrawiam ciepło rose urok ;)) xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha no no to on mnie zmył nie ja jego oczywiście.

      Usuń
  3. Wine masz słabe źródło informacji :) XDD Pozdrawiam Hanka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierdole jesteś co najmniej żałosna :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rose jesteś super wyjdź za mnie plis!!!!!! XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście że za cb wyjdę ; **
    wine skoro już potwierdziłaś że to emil cię olał ( co jest wyłącznie prawdą ) to może usuń to co pisałaś bo to chyba nie w porządku on nie pisał każdemu że cię olał bo jesteś 15 letnia mangozjebką ; DDD
    rose urok ; 3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię mangi :)
      Chujowe źródło informacji :))))

      Usuń