piątek, 28 sierpnia 2015

B-day girl!

Dziś (28.08.15) miała miejsce impreza urodzinowa tylko  dla vipów Julii (maxis588). Był basen, półnagie tancerki(czyli ja), hektolitry wina i  wyborne towarzystwo! Czyli to co striptizerki goście kochają najbardziej!

Droga Julio! Dziękuję Ci za ponad rok przyjaźni. Chciałbym aby na mojej drodze pojawiało się więcej osób takich jak Ty: uprzejmych, miłych i jednocześnie szczerych. Wiem, że zawsze mogę liczyć na Twoją pomoc. Z okazji Twoich urodzin życzę Ci nie tylko banalnego zdrowia i szczęścia, ale także aby wszystko ułożyło się w Twoim życiu tak jak tego oczekujesz i  tak jak tego chcesz.  


Twój najek Dejmon 

12 komentarzy:

  1. Kurwa debilu nie rób takich chujowych postów tylko po to żeby wejść komuś w dupę :) / Łajn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łajn miałaś ogarnąć playlistę bo są errory. Może tym się zainteresujesz? :')

      Usuń
  2. Ciekawe czemu tu nie ma hanki xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Wine !..a ty nie robisz żadnych postów ty tutaj jesteś jako szmata :) dziwię sie ze Damon Cie jeszcze nie wyjebał z tego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to niestety nasz wspólny blog i ja nie wyjebię jego a on nie wyjebie mnie :)
      Lofki :* / Wine

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie załamujecie mnie ...Po 1 nie ja decyduje kto jest na tym blogu . Po 2 Nie interesuje mnie wine mam ją w dupie :D /Hanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam wrażenie że ty uważesz tego bloga po czesci za swojego... śmieszne... to chyba po tym jak ty dolaczylas on sie rozpadl na jakis czas... czy sie myle?

      Usuń
    2. nie mylisz się :) / Wine

      Usuń
  7. hanka ryja zamknij.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz redaktorzy powinni ze sobą współpracować no ale najwidoczniej ty nie umiałaś współpracować ze mną tak jak i ja z Tobą ;) Nie mam nic do Ciebie i za bardzo nie będę się tym przejmować ;D...

    OdpowiedzUsuń