piątek, 13 marca 2015

Czas na faszyn

hello modowe ofiary tu wasza Rołse w wyśmienitym nastroju,
ponieważ jest to blog modowy ( o czym nasza redakcja zapomina ) ja i Alis powracamy z kolejnym boski outficikiem macie okazje nauczyć się od nas szyku ;]]








Ja i Alis jesteśmy ubrane w stylu amerykańskim ( nju jork i te sprawy) jeśli zgapicie od nas styluwe to bd głupie modne zgapiary a tak to jesteście zwyczajnie głupie........ żarcik ; ]] Naprawdę polecam wam ubrać się tak samo żeby ten stardoll nabrał trochę klasy i oczywiście uroku :**
Spójrzcie na mnie = moja styluwa mówi ,, jestem córka wodza , możesz mnie mieć za 5 lam , 2 kozy i inne amerykańskie zwierzęta...'' a styluweczka Alis ,, bierz mnie do swojego szałasu głodny dzikusie ,a zatańczę dla cb prywatny taniec deszczu ''
rada od waszej najlepszej pszyjaciułki chili ode mnie ; jeśli postawicie na nasz styl pt ,, american dream '' to każdy chłopiec na sd bd wasz! Tak TWUJ!!!! i będą chcieli odkryć twuj ląd ; ]] 
fanki bloga zakładajcie ciuszki i cho na czat tańczyć do piosenki Edytky Górniak - colorovy viatr

oczywiście krótkie jak moja spódniczka info gdzie możecie szukać naszych ciuszków
- łachy Alis = basic
- ciuszki Rołse - LE
ps. moda odkryta przez światowej sławy projektanta Chrisa Kolumba



MACIE POZDROWIONKA OD ROSE Z RODZINKĄ ;** ; ]]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz