sobota, 14 marca 2015

Witam was bardzo serdecznie jestem nową redaktorką do bloga .Może niektórzy mnie znają ,a niektórzy nie , w takim razie miło mi was poznać .Myślę , że współpraca z wami będzie  bardzo miła i przyjemna ;)






Na początek pewno znana wam piosenka "Siergej boy" włączcie sobie piosenkę i zaśpiewajcie! (dla tych którzy nie znają tekstu):
Tarzan, Tarzan boy

siergej ,boy



Torba rozepchana, buty połatane,

Żył tak z dnia na dzień,

Ścieżka wydeptana życie zmarnowane,

On nie mówił nic, nie mówił nic,

Tam gdzie wiatr melodię grał,

Tam gdzie noc spotyka dzień,

Zawsze sam do przodu gnał,

I szczęśliwy był.



Bum tarararara za oknami noc,

Czego chcesz dziewczyno ja wiem Siergeja

Bum badirarira choć kochanie  choć,

Nie bój nie bój się Siergeja  O... x2



 Siergej , siergej  boy



Księżyc nad polami świecił mu nocami,

Żył nie liczył dni,

Chodził ulicami ludzie go mijali,

On nie mówił nic, nie mówił nic,

Tam gdzie wiatr melodię grał

Tam gdzie noc spotyka dzień,

Zawsze sam do przodu gnał,

I szczęśliwy był.



Bum tarararara za oknami noc,

Czego chcesz dziewczyno ja wiem... Siergeja

Bum badirarira choć kochanie  choć,

Nie bój nie bój się Siergeja O... x2



 Siergej ,siergej boy



Tam gdzie wiatr melodię grał,

Tam gdzie noc spotyka dzień,

Zawsze sam do przodu gnał,

I szczęśliwy był.



Bum tarararara za oknami noc,

Czego chcesz dziewczyno ja wiem siergeja

Bum badirarira choć kochanie choć,

Nie bój nie bój się Siergeja  O...



PS. Pozdrawiam hania44444

1 komentarz:

  1. weź ty się odczep od siergija i na siebie popatrz jaka , idealna ' jesteś xD

    OdpowiedzUsuń