piątek, 6 lutego 2015

Metamorfoza

Witam Was poszukujący prawdziwego stylu desperaci! Dziś przedstawię Wam metamorfozę na pewnej skandalistce na miarę Joli Rutowicz - Justyna0830Star. Jako jedyna miała odwagę napisać "prawdę" o SAMEJ LADY100VIOLET®(ten post zawiera lokowanie produktu).
Ja znam Justynę osobiście z czasów kawalerskich, gdy nie było mnie stać na dziewczynę. Justyna zawsze wspomagała mnie miłym słowem i silną dłonią. Potem gdy otworzyła swój wymarzony "dom uciech" z wszystkimi potrzebnymi certyfikatami i innymi pierdołami, bywałem tam bardzo często. Jako, iż byłem jej stałym klientem trafiłem na elitarną listę Najlepszych, w której figuruję do tej pory(to coś musi oznaczać;>). Niestety potem się ożeniłem, przez co dochody spadły. Przedsiębiorcza Justyna zaczęła napastować innych swoimi komentarzami i prezentacją średniej wiarygodności, aby zdobyć rozgłos. I pieniądze.
Przykładowy wycinek naszej rozmowy.

Justyna w swoim pokoju pełnym miłości.

METAMORFOZA 
Jak każdy widzi, Justyna jest osobą pełną sexapilu. Nie jeden lub nawet nie jedna rwałby ją jak Reksio szynkę. Jej sexowne smukłe nogi z pewnością są atutem jej figury. Duże usta i kuszące spojrzenie namawiają do grzechu. Jednak strój pozostawia sporo do życzenia. Na szczęście JA pomogę jej to zmienić.   

Przygotowałem 3 warianty stylizacji. Na pewno pomogą w zdobyciu nowych klientów. 

Klasycznie
 (ps. kocham te futerkowe buty)
Bez zbędnych elementów

"Po przejściach"
(dla takich fetyszystów jak ja :*)
Co myślicie o stylizacjach? Która Wam przypadła do gustu najbardziej? 

PS. ZBIERAM DATKI DLA JUSTYNY NA RÓŻOWEGO, PLUSZOWEGO JEDNOROŻCA. LICZĘ NA WASZA HOJNOŚĆ I GRUBE PORTFELE. 

Dejmon


2 komentarze:

  1. Damonku do tej pory 'iż byłem jej stałym klientem trafiłem na elitarną listę Najlepszych, w której figuruję do tej pory(to coś musi oznaczać;>)' a lottka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu byłem tak zaczepisty, że nadal tam jestem. Ale to nie ma już znaczenia
      Pozdrawiam ;)

      Usuń