piątek, 6 lutego 2015

Stylizacja-Marta117 :**

HOLA!!!
Nw o  czym dziś napisać a wypada bo już mamy........ UWAGA............ ponad 1000 wyświetleń!!! w ciągu paru dni ; pp 
No cóż to było nieuniknione bo ten blog tworzą same fejmy , same sławy i RoseUrok XDDDDDDDDDDDDDD

W dzisiejszym poście stylizacja - Marta117 (':



Nasza modeleczka ma na sobie dosyć ekstrawagancką kreacje składającą się z gorseciku ( pół przezroczystego bardzo odważnie! (': ) oraz nieco nudnawej czarnej spódniczki- wy moje panie kupcie spódniczke w panterkę doda waszej kreacji klasy ale tak po za tym Marta nie zrobiła w swojej stylizacji więcej błędów. Bardzo mi się podoba różowy kapelusz (': idealnie zakrywa tłuste włosy modelki ; pp Bardzo to praktyczne + nie marnujemy wody na ciągłe mycie!!! ((': ( matka ziemia bd wam wdzięczna moje małe faszjonistki :**) Stylowy też jest pasek w cekiny czy inne świecidełka podkreślający talię ,mimo że w tym przypadku modeleczka jej nie ma, pasek sprawia że Marta ma talie osy :* Na koniec ocenie buty które są wgl z innej bajki i wgl nie pasują. Droga Marto117 lepiej kup jakieś kozaczki najlepiej białe lub cekinowe do paska (': 
''Styluwe'' oceniam na 8,5/10 brawa dla cb początkująca gwiazdo mody!!! :**


Na koniec miałam dać pare moich rl fot ale nw czy później bd chcieli się ze mną zadawać :l XDDDDDDDDDDDDDDDDD
więc zara dostaniecie zdj mojego boya :**
mój chłopak skejt XDD




wasza ukochana ROSEUROK ((':











2 komentarze: