sobota, 4 kwietnia 2015

Trolling na poziomie


 Cześć wam, to ja nowa redaktorka bloga. Mam 9 lat, mam na imię Karolina i będę pisała o modzie, lubię chomiki i kozy z nosa, oraz marzę o posiadaniu konia. 
Żarcik kosmonaucik. Ten post będzie w ogóle taki wybornie śmieszny, że lepiej zainwestujcie w pieluchy bo sie posikacie w majciochy!  
Ostatnio stwierdziłam, że jestem zbyt dobra dla mojej najlepszej czarnej przyjaciółki od sekretów-Alisjon. I to nie ma żadnego związku z jej kolorem skóry ok. Nie moja wina że jest ciemna nie tylko na umyśle. Z racji że mój tata jest prawnikiem ( a nie jest ) doskonale wiem jak kłamać i wyciągać od ludzi pieniądze. Mam to we krwi i ślinie. Nie pytajcie. 
Po mojej i waszej lewej widzicie zapis z rozmowy z Alisjon. Oczywiście koleżanka o niczym nie wiedziała i nie wie do tej pory(hehe), chyba że już to przeczytała i zdała sobie sprawę z tego jakim jest dałnem. 
Kolejny post z upokorzeniem publicznym - czek in.
 Co mogę dodać? Na końcu rozmowy macie dokładnie ukazane jacy są czarni. XDDD Wszystko by ukradła XDDDDDDDD
Polecam wam to jako dobry sposób na sprawdzenie znajomych XD
KC ALIS XDDD

ps : Próbowałam tak jeszcze z Krulową Lolaan, ale ona jest zbyt cwana i już za długo siedzi w tym fachu. Jej romskie korzenie nie dadzą jej ocyganić. 
Ma fach w dłoni  niczym Sasza Grej.







/Lis Rasista  i piękny Dejmon

Dostałam się do Los Negros Diamentos na hołrsie!!
Pozdro dla ziomalek z drużyny!!!
Pozdro dla Pawła mojej najlepszej klaczy!

3 komentarze:

  1. LND pozdrawia :v

    OdpowiedzUsuń
  2. wpis calkiem calkiem....chyba go ratuje ta wzmianka o mojej idolce - lolaan

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre, dobre, pozdrawiam ~ugllyduckling

    OdpowiedzUsuń