sobota, 11 kwietnia 2015

NASZA MAŁA MISS CZYLI WYWIAD Z UGLLYDUCKLING!

Witam! W dzisiejszym poście opublikuje krótki wywiad panną ugllyduckling-światowej sławy modelką, oraz samozwańczą MSW :D



JA: Cześć Ugllyduckling! Czy zechcesz odpowiedzieć na kilka pytań? Twoje odpowiedzi  zostaną przerobione i opublikowane na blogu PUDELEK-STARDOLLA.BLOGSPOT.COM  ;)

U: No siema! Spoko nie ma sprawy! Kto pyta nie błądzi hehe. ;)

JA: No to git. Na dzień dobry opowiedz nam o początkach swojej kariery w modelingu.

U: No cóż. O czym tu opowiadać. Fart i znajomości robią swoje ;)

JA: No dobra... To powiedz jaką nagrodę zdobyłaś jako pierwszą?

U: Jakieś 3 lata temu zostałam MISS POLSKI ZIEMI KASZUBSKIEJ. 

JA: LOL gratulacje! A poza tym coś jeszcze wygrałaś? 

U: Kilka NCG. Nuda. 

JA: Aha ok. Jak często bierzesz udział w sesjach zdjęciowych? 

U: CODZIENNIE! Potrzebuje tego jak tlenu i karmienia pozajelitowego! 

JA: Yyy...

U: No żeby utrzymać figurę! Waciki nasączone w wodzie i tasiemiec w tabletce są przereklamowane!



 JA: A co z MSW? Przecież zdobyłaś to wyróżnienie! 

U: No zdobyłam! Było super! Więcej zachowam dla siebie bo czytają to nieletni ;)  



JA: Ok jak chcesz. To były wszystkie pytania. Dzięki za wywiad :)

U: NMZC Dejmon! Jesteś moim ulubionym redaktorem! I wcale cie nie zabije ani nie okaleczę za ten post ;D 





Dejmon 

2 komentarze:

  1. zapraszam wszystkie piękne przyjaciółki na moją wyspę ;)) ~ugllyduckling

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń