środa, 8 kwietnia 2015

jak być sexiiiiii


hejka wszystkim, dziś przygotowałam mały poradnik jak stać się atrakcyjną ;) swojej twarzy użyczyła nam  lujekwielki9  za co bardzo jej dziękujemy ( i przepraszamy)








No więc... zaczynałam od tej ślicznej twarzy stylizowanej na mone lise (chili bez brwi) a do dyspozycji miałam tylko to co widzicie na załączonym obrazku ... nie jest to oczywiście profesjonalny sprzęt jaki znaleźć możecie w moim salonie piękna a jedynie jego chińskie podróbki w dodatku z przeceny!!!!!



Oto efekt mojej 3minutowej pracy
Zaczynając od włosów... czyli tego co według mnie najlepsze ;)

Taka fryzura niestety nie do wszystkich pasuje.. wiadomo włosy spięte wysoko odsłaniają całą twarz a nie każdy ma twarz do tego przystosowaną...




Nasza modelka jednak nie należy do takich osób!!!


teraz kwestia makijażu!
1. oczy koniecznie pomalowane na czarno!!! podłużne maźnięcia optycznie powiększają oko dzięki czemu otrzymujemy tak zwany efekt kocich oczu... bardzo wiejski modny w tym sezonie! pomoże nam w tym ajlajner, ajlajlinel, no to do dziwnych oczy, którego nie powinniśmy żałować im więcej ajlajnera tym efekt jest bardziej widoczny


Taki makijaż zobaczyć możemy u największych gwiazd! Sama bezjajnikowa Angelina Jolie się na niego skusiła!











2. odpowiednio podkreślone policzki wychudzają twarz! po co płacić za lifting?!
3.Usta! oczywiście czerwona szminka czyli totalny KHIT!!!  czerwona szminka daje efekt wybielonych zębów, kiedy już wydacie swoje ostatnie pieniądze na pomadkę możecie tymczasowo zrezygnować z pasty do zebów! optycznie powiększa usta a do tego KUSI! Jeśli jeszcze nie masz takiej szminki TO NA CO CZEKASZ?!
4. Chciałam jeszcze zwrócić uwagę na nos! głownie dlatego, że jest to mój projekt i za to duży plus dla modelki! wie co dobre ;) mały zgrabny nosek dodaje wdzięku... teraz juz  nie musisz  wydawać tysięcy na operacje plastyczne!

Przy pomocy drobnych dodatków efekt jest oszałamiający i jesteśmy gotowi na wybieg!!!!
Lalka wygląda naturalnie, kobieco, pociągająco  a co najważniejsze zwraca uwagę pedofili ;)
 Postępując zgodnie z moimi radami przyciągniesz uwagę każdego ślepego chłopaka w dzielnicy!
 


sprawdź sama!


Alis











2 komentarze:

  1. mmmmmmm.... Alis,masz talent :*** Julia..aaahhh,,zakochałem się !!! mmmm ♥ LOVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny makijaż :O

    ~dominisia19

    OdpowiedzUsuń