sobota, 21 marca 2015

Uwaga !

 

 
Hej to ja wasza Hania44444 ;) .Dzisiejszy post będzie o widocznym ''przypadku'' być może znacie RockowaMania123 jest to fajna osoba ze śliczną doll
Zobaczcie na jej śliczne usta , które zostały skopiowane przez golda89 :
 

A to dziewczyna ,  która skopiowała usta z RockowejMani123:
Myślę ,  że jak zobaczysz ten post zrezygnujesz z tych ust (
golda89). ''Przypadkiem''  tych ust nie widziałaś teraz już widzisz że skopiowałaś usta .Wygląda  na to , że nie masz własnego myślenia tylko ściągasz z innych doll .

W imieniu RockowejMani123 proszę o nieskopiowanie czegoś innego , bo być może  skopiujesz jeszcze co innego , a chyba kolejnego postu o tobie  nie będę robić no chyba , że zajdziesz bardzo daleko z KOPIOWANIEM
PS. Pozdrawiam hania44444

41 komentarzy:

  1. Oby tak dalej Hania :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorka, ale szukałam ust i przypomniało mi się że mania ma ich dużo, poszłam do projektantki tych ust i jakieś znalazłam ale moje są mniejsze a jej czymś wypełnione XDDPS Mania jak dziecko o mnie plotkuje więc halo!? Ja ją przepraszam wciąż ale ona ''nie'' XDD Ja choćby nwm co nie ściągnę ich :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehem...poza tym to ta co je robi nie może ich sprzedawać bo wtedy naruszy prawa mani hahahahahahaha XDDD

      Usuń
  3. no rzeczywiście fchvj podobne ............. dafq? XDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. OKEJ NIECH WAM BĘDZIE, ŚCIĄGAM JE I SPRZEDAM...SORKA MANIA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Golda tez skopiowala apartament Soone pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hania, znowu hejty?
    a miałaś przestać
    jedyne co dobre to screen ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Soone mi napisała że nic do mnie nie ma więc jej w to nie wciągajcie.
    I wiem że taki sam apartament i ona o tym też wie więc halo????????
    Ok czyli mam zmienić apartament...spk. XDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Oks apartament zmieniony...ale rzeczy które lubię wypisze żeby potem nie było że mam takie ciuchy jak wy:
    Koszule w kratke, bluzki, koszule z kołnierzykiem, spodnie czarne, jeansy podarte i normalne, eleganckie szorty te co np. są w Jet Set i co mam na manekinie w apartamencie, i co jeszcze??? I jak się okaże że mania ma szorty z jet seta te co ja to ona zgapiła XDDD i niech się za 112 dni nie dziwi że będę miała te koszule co ona z roal bo to coś dla mnie a i wszystko co ma rękaw podwinięty XDDDDDD Pozdrawiam wszystkich którzy...nwm XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. I sukienki i bluzki z koronką ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. golda ale z ciebie debilka possrana jest.... idź się jebnij w łeb. najpierw kopiujesz a potem ssrasz w gacie, cały stardoll ma z ciebie beke XDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz ta cała sytuacja jest posrana bo 1 mania to kretynka XD, 2 nie zgapiam tylko taka jestem że co fajne to mam, 2 ja tylko usta kupiłam a ta idiotka mówi że kopiuje to ja mg powiedzieć że ona kopiuje albo że każdy kto ma takie usta je skopiował mani XDDDDD i ich nie ściągnełamXDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wogle ja niby jak dziecko się zachowuje, ale to ona kurwa nie daje za wygraną ja już mam to w dupie i wali mnie co piszecie po prostu: mania to kretynka a ja chce spokoju, i nie tylko ja tak myśle :P

      Usuń
    2. Mania nie jest idiotka tylko ty:)

      Usuń
  12. Golda ogarnij dvpe. Przypierdoliłaś sie do Mania i teraz kurde jeszcze problemy masz. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  13. GOLDA TY DZIWKO NIE MASZ STYLU I INNYCH KOPIUJESZ.!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. I MAM TO W DUPIE! NMG KUPOWAĆ RZECZY NA BAZARKACH INNYCH TO SPIERDALAĆ! JAK MOŻNA WKURWIAĆ INNYCH ZA TO ŻE NIE SKOPIOWAŁAM APARTAMENTU MANI A SOONE POZWOLIŁA I ZA TO ŻE ZNAJOMI MI POLECILI TE LASKE KURWA ODPIERDOLCIE SIĘ XDDD A TY MANIA WIESZ KOGO KOPIUJESZ I JA TO WIEM :P

    OdpowiedzUsuń
  15. monika. bartek ja was w to nie wkręcam XDja po prostu chce doznać spokoju, a mania niech trochę odpocznie bo ciągle musi innych nastawiać przeciw mnie!a ty Bartek jesteś ciotą, bo baby focha mają :P
    Nawet jak to nie ty to do bartka xD

    OdpowiedzUsuń
  16. kogo ja kopiuję golda?ja kretynka hahaha? wez nie klam ze to ja bylam nachalna XD gdybym zrobila te screeny i te twoje zalosne teksty co ty wypisalas to by sie wszyscy z ciebie smieli :D / mania

    OdpowiedzUsuń
  17. golda slyszalam ze skopiowalas wyglad vicia1996, mialas indentyczny wyglad tak jak ty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. golda co ty masz jakas sraczke na obsesji mańki?XDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Można było domyśleć się, że 12 latka nic mądrego nie napisze. Idź golda się lepiej przyrody poucz.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie mam 12 lat tylko więcej i ja nie znam vicia1996 a ty mania kurwa spierdalaj, i coś długo cb na sd nie ma, a ja już tu nie zaglądam XDDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Wogle mania to pieprznięta suka co rodzice jej nie kochają a mama jest chyba celniczką...ja przynajmniej mam porządnych rodziców a teraz spierdalać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze za mocne slowa na 12-latke

      Usuń
  22. ahhahah golda wywaliliłam cię ze znaj , ty głuptasie XD . Nie wstydź się , że masz 12 lat i że niedługo testy piszesz ;) Ja mam spadać?:D Ja się nie przyczepiłam , sama zaczepiasz i hejtujesz :) Lepiej idź się przygotować do pisania wypracowania albo przypomnij w którym roku był chrzest Polski :DDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  23. No golda ja tez mam porzadna rodzine haha i jak smialas wymyslac ze mnie nie kochaja?:) taa porzadni a w kamienicy mieszkasz uu: ))

    OdpowiedzUsuń
  24. Golda nie umiesz innego slowa niz tylko SPIERDALAJ,SPIERDALAJ I SPIERDALAJ?:)zachowuj troche szacunku dla bloga i samego siebie/pat

    OdpowiedzUsuń
  25. To nie Mania pisała, skarbie. 12 lat.. Powinnaś już znać się trochę na kulturze i życiu. Ale chyba nie.. Bo nie wiesz tak naprawdę kto to celnik. Celnik dba o dobro całego kraju, kochanie. Gdyby nie to, w kraju byliby sami obcokrajowcy, którzy porywali by takie dziewczynki jak Ty. Pozdrawiam P. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. zdaje sb z tego sprawę, ale ja nie mam 12 lat bo urodziłam się 18 grudnia i jestem o rok starsza bo urodziłam się wcześniej niż inni z klasy i ok, nie będę używać ''spierdalaj'' XDDD jak sb chcecie ale ja nic nie mam wspólnego z mani inteligencją. o.O tak wogle to na testach jest tylko jedno powiązanie z historią a to że na sd jest napisane że 12 lat to nie znaczy że prawidłowy wiek mam o rok więcej lat hah ok a po chvja uważać że kupowanie ust które koleżanka mi poleciła bo szukałam ma być kopiowaniem .0.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w kamienicy nie mieszkam hahaha weź, poza tym moich rodziców stać na mieszkanie w mieście a nie na wsi i mogę przynajmniej wyjechać za granicę gdzieś to fajnych miejsc, a ty przynajmniej do niemiec pojedziesz ciesz się bo jesteś stara i przyszłości nie masz XDDD choć nwm ile masz lat, ale nawet jak starsza to nic nie masz przed sb XDDD wiesz...wieś tb nic nie da, założe się że nawet nie wiesz gdzie jest Szczecin hah tak jak pół głupiej polski myśli że Szczecin jest nad morzem...w takim razie jak tak, to mamy najdłuższe molo świata, 100km do morza o.o

    OdpowiedzUsuń
  28. Hania wywołała taką gównoburzę, że nawet pod loterią ma stardoll i my nie ma tylu komentarzy xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapewne zaraz i na mnie sie posypia hejty po tym wpisie ale coz zyjemy w wolnym kraju i kazdy moze wyrazic swoja opinię,Ja nie widzę żadnego podobieństwa między tymi ustami. albo jestem ślepa albo ktos inny tu ma urojenia. I chyba mijacie sie trochę z ocenami innych bo jak się nie myle to kazdy moze kupic co chce i od kogo chce na sd, i wcale nie znaczy ze ktos kogos kopiuje. Puknijcie sie w głowe i zajmijcie sie gra jak to było kiedyś a nie plotami i głupimi dogryzkami. Pozdrawiam. Nuno22Dance

    OdpowiedzUsuń
  30. Rekord Komentarzy na tym blogu POBITA congrats ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  31. No to taki ten temat ciekawy. Bozeeee nie wiedziałam że golda jest interesujaca I.I

    OdpowiedzUsuń
  32. Goldusiu, ogarnij swój 12'letni zadek. "Pół głupiej Polski" zdaje mi się, że ty do tego grona już należysz..:)) Ohh.. Tak szpanujesz tym, że mieszkasz w Szczecinie, tylko się z tej podniety nie posraj. Dla twojej wiadomości Mania nie mieszka na wsi. A po za tym co masz do ludzi którzy mieszkają na wsi ? To, że ktos mieszka na wsi to znaczy, że jest gorszy ? To świadczy tylko o tym jak bardzo jesteś niedojrzała. O jejku szpanujesz tym, że jeździsz za granice ? Weź się lepiej za naukę.. Bo już 1 Kwietnia testy piszesz...://// Przyjebałaś się do Mani a teraz sie dziwisz -.- I skończ z tą dziecinadą bo naprawde jesteś ŻAŁOSNA. Pozdro ;")

    OdpowiedzUsuń
  33. Haniu jako twój kumpel po fachu gratuluję Ci! Ten blog jeszcze nigdy nie widział takiej gorącej dyskusji! I obawiam się że prędko nie zobaczy ;) (chyba że żony sergeja znów będą miały do mnie jakiś ból miejsc wiadomych ;)) Tak więc podniosłaś nam poprzeczkę i znacznie poprawiłaś statystyki! Teraz jesteś pełnowartościowym członkiem załogi. Pamiętaj, że to ja Cię tu zaprosiłem XD

    Jeszcze raz szczerze gratuluje.

    Damon

    PS. Niech ci pióro lekkim będzie! Masz moje błogosławieństwo na wywoływanie jeszcze więcej gównoburz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Omg golda ja tez za granica bylam hahaha i to kilkanascie razy, pozdro/mania xDD

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. No nieźle się ośmieszyłem. Ale błagam, każdy może kupować co chce.

    OdpowiedzUsuń