środa, 18 marca 2015

IWI888 czyli ŻYRAFA JEST TYLKO JEDNA XD

Witam Was spragnieni moich postów towarzysze! Dziś jako moją kolejną ofiarę wybrałem pannę iwi888(oczywiście na własne życzenie) XDD Chyba każdy ją kojarzy, ponieważ jej twarz i charakterystyczna szyja żyrafy skutecznie odstrasza potencjalnych mężów przyciąga wzrok innych.  Jednak nie zawsze tak było! Dziś przybliżę Wam postać Iwi( jak ty masz właściwie na imię?) jakiej nie znacie!

Zacznę od samego początku. To zdjęcie pochodzi z dzieciństwa mojej ofiary. Na tym zdjęciu ma około 12-14 lat. Wykradłem je z jej albumu rodzinnego, który trzyma w szafce z brudną bielizną.
Nastoletnia IWI

Iwi jako nastolatka nie mogła znieść swojej pospolitej urody. Od zawsze chciała coś w sobie zmienić. Zwykłe powiększenie ust, cycków czy pośladków jednak nie wchodziło w rachubę.Tyło zbyt nudne i oklepane. Dlatego Iwi jako pierwsza zoperowała sobie... szyje.
Zdjęcie z Twarzoksiążki tuż przed pierwszą operacją korekty szyi. 
Ten zabieg był jednak za mało efektowny. Dlatego Iwi poddała się kolejnemu. I kolejnemu. I kolejnemu...
Zdjęcie Iwi w całej okazałości po drugiej  korekcji szyi (musiałem je ocenzurować ze względu na to, że jestem niepełnoletni i nie mogę oglądać nagich kobiet w Internecie)

Aktualnie Iwi wygląda tak:
Jej szyja zrobiła się jeszcze bardziej żyrafia od noszenia tej ciężkiej korony ;)





A tak na serio to zapraszam Was do odwiedzania apartamentu Iwi(iwi888). 

dejmon


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz