niedziela, 15 marca 2015

Strzeżcie się LASKI!

Witam. Dziś napisze o tym dlaczego warto strzec się LASKI. Ale bez dwuznaczności. Buhaha! :D

Otóż ja jestem taki super i odważny i wgl brak mi epitetów na samego siebie taki jestem amazing, iż POŚWIĘCIŁEM CAŁE 17 SD I ZŁAPAŁEM ZŁODZIEJKĘ NA GORĄCYM UCZYNKU! Jej nick to laska-00. Myślę że po takiej akcji powinienem zostać STRÓŻEM PRAWA NA SD!

Na dowód, iż moje oszczerstwa nie są bezpodstawne załączam Wam nasza rozmowę z wczoraj ;)

Dodam jeszcze tylko, że to nie była nasza pierwsza wymiana, jednak poprzednio pierwszy wystawiałem ja, co zaowocowało pozytywnie sfinalizowaną transakcją. Początek tej wymiany także wydawał się niewinny.

To mi napisała gdy poprosiłem ją, aby wystawiła pierwsza. 
W tej chwili poczułem w sobie moc Bronka Malanowskiego i i poczułem tez że coś tu śmierdzi(zmieniłem skarpety).

Zgodziłem się na wymianę. W końcu co to 17 SD. Satysfakcja że uratuje waszą naiwność przed tą złą kobietą jest bezcenna XD


 Po chwili zauważyłem to: 
Po ok 2 minutach zacząłem(bezskutecznie) domagać się moich włosów. 
Nagle przypomniała sobie że jednak chce zachować te włosy. ;)

Po chwili trochę zmiękła....
...jednak nie na długo ;) 




DO LASKI: Jestem wspaniałomyślny i łaskawy, więc daje ci wybór. Jeśli włosy te włosy, na które się umawialiśmy zostaną wystawione usunę post ;) 


A to taka miły akcent na zakończenie z mojego priv. ;)

Nie podaje nicku,bo nie dziele się publicznie nickami moich najbliższych i zaufanych wtyk szpiegów znajomych ;) 


A no i jeszcze jedno! Do wszystkich tych co maja iloraz inteligencji na poziomie  meduzy i niżej. Zgłaszanie mnie z konta z 1 lvl bez potwierdzonego e-mailu jest stratą czasu ;) Ale gdy ktoś ma go za dużo i nie wie co z nim zrobić myślę, że są ciekawsze rzeczy do roboty niż bycie wrzodem na mojej dupie ;) Nawet jeśli admini będą mieli gorszy dzień i wyślą mi prezent w postaci ostrzeżenia, lub nawet usuną mi konto- I TAK TU WRÓCĘ. Buhaha!


wasz kochany dejmon ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz