poniedziałek, 16 marca 2015

Pisek

Cześć, to ja wasza hania44444. Często wchodząc do czatów słyszę  pytania typu: Co ja chodzę tak po tych czatach...? Moja odpowiedź jest prosta, logiczna... Jestem imprezowiczką!
Dzisiejszy temat będzie o modzie i o bestach.pl. Dla niekumatych i myślących inaczej pisek to moda osobista. 
No, a więc byłam w czacie gdzie zobaczyłam dziewczynę, która miała bardzo fascynujący pisek.
Oto ona :
(Myślałam, że pomyliła Polskę z Tokio)
Wiem ,że ten blog ma być o Dtardoll muszę wam powiedzieć, że strona Besty.pl to 2  część Stardolla
Zobaczcie sami :
 
UWAGA!!
Siergej w biedronce kosztuję tylko 2,99! Łapcie okazję. Okazja tylko do 20.03.2015 roku! 
W Kauflandzie kosztuje całe 5 zł
Codziennie niskie ceny :)
PS. Pozdrawiam hania44444


11 komentarzy:

  1. to cosplay miku : ) w tokyo ludzie tak nie ubierajo sie

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahhahahahah ja nie mogę, wtf?
    coraz gorzej, Haniu kompletnie z dvpy to jest
    laska jest projektantką - to po 1.
    po 2. znowu Sergij, BOOOOŻE, po co
    dawać notki Alis i Rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SIERGIJ* Ashley jaka z cb żona skoro nie pamiętasz nicku swojego męża(czyt. sponsora ;))

      Usuń
  3. jaka Ashley kvrwa? XD
    nie znam nawet tego Ruska, ale to nudne już i nie wiem po co nawiązanie do tej dziewczyny, spójrz na siebie lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz podać nick ze SD żeby nie było niejasności ;)

      Usuń
  4. po to jest opcja "anonimowy", zeby z tego korzystać- nic podawać nie muszę :) Wy natomiast (niektórzy) z notkami już niepotrzebnie spamujecie. Fajne są te odcinkowe xd, lub "modowe" ale to?? .... Hania psuje to, a szkoda.
    ps: niejasność? dogadajcie się z tym kolesiem, i też nie będzie niejasności ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Weźcie ta idiotke z tego bloga bo teraz to on już na serio ssie bezdomnemu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu, kogo to obchodzi ze jestes imprezowiczka wiesniaro?XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hanka kompromitujesz tego bloga, a zapowiadał się dobrze. Liżesz dvpe do wszystkich. Ogarnij sie dziewczynko..;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże , co cię to interesuje że ktoś nie jest ubrany jak typowy polak?XD jezu i na bloga już z tym lecisz? życia nie masz sierotko?♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakby ktos ubral sie w lumpie i zalozyl sandaly + skarpety to hanka sranka by czula sie jak wsrod swoich bo tak ubiera sie damooooooonXD

    OdpowiedzUsuń