wtorek, 10 marca 2015

moja rodzina

Hej! Tu ja wasza Alisjon, tym razem sama ;(
Chciałabym  w tym poście opowiedzieć trochę o mojej rodzinie (tej biologicznej) Jak wiecie... wychowałam się w Afryce w Etiopii dokładnie. Miałam ciężkie dzieciństwo.. codziennie musiałam walczyć o przetrwanie... staczać walki na śmierć i życie by ostatecznie zadowolić się resztkami upolowanych przez mojego tatę gołębi.






TAK TO MÓJ TATA MAJK TAJSON... Tak ma złote zęby... no ale taki się już urodził ZŁOTY CHŁOPAK, tatuś Majk hoduje gołąbki jak już wspominałam,


Czasem czuję, że traktował je lepiej niż mnie i moje liczne rodzeństwo... jednak wychowywał nas sam... gdy mama uciekła z facetem który miał więcej złotych zębów  całkowicie się załamał .... nie mogę jednak narzekać, wszyscy wiele osiągnęliśmy...


To moi bracia  (od lewej: Ajdżiemał, Gеdjon, Yagyarupa i Triandafil )

 

 

 To ja odkryta przez H&M, zostałam twarzą rajstop... 

 

jakiś czas później pojawiłam się na rozkładówce VOGUE już jako słynna topmodelka, multimilionerka i aktorka. Na koncie miałam już tez parę oscarów za główne role w filmach takich jak "Kwiat Pustyni"



A to moja siostra Gloria która na czas obecny jako jedyna jeszcze nie zdobyła sławy,  pragnie jednak robić karierę muzyczną idąc śladami Michaela Jacksona...
Zaczyna od zmiany koloru skóry




Na koniec  chciałam wam jeszcze pokazać mojego chłopaka!!!!


 to mój chłopak model calvin klein w spodnach  które mu kupiłam ;)

.
.
.

taki żarcik, to mój chłopak


 

PAPA! WASZA ALIS!



1 komentarz: