sobota, 19 września 2015

Golden_Japan Make-Up Tutorial + bonus

Witam was po długiej przerwie kochani czytelnicy. Tu Nati i postanowiłam zrobić profesjonalny makijaż temu lizodupowi kochanemu Goldenowi. 

Jednakże Golden ma juz makijaż : 



Ale postanowiłam zrobić makijaż ,,Drag Queen'' 

ps. Golden , masz przesrane :/




Filmik znajdziecie tu pod spodem : 




Natalia 



A skoro przy filmach jesteśmy. Reakcja Pudelka Stardolla jest oczarowana osiągnięciami Japana poza Stardoll. Jak już wielokrotnie udowadniał jest dupolizem wspaniałym bloggerem, pisze fantastyczne teksty piosenek i ogólnie jest supi. Ale nie wiem czy wiedzieliście, że Japan ma konto na red youtube! Jest takim jakby "let's playerem". Gra w the sims 3 jak zawodowiec!

Pomijając piskliwy, nosowy głos i dziwne dźwięki jakie wydaje (hmmm beknął czy pierdnął?)  jako przedsmak warto wyróżnić kilka cytatów które na zawsze pozostaną w naszej pamięci:
"Wiesz co ci powiem do matki sie odzywać czarna?"
"Ścisz tom muzyke wieśniaro emo jakaś. Wygina się jak matka WESZEDŁA(!) do pokoju!" 
 "Ohhh to znou ty! GRRRR"
"Tylko żeby mnie nikt nie przylaaaaapał" 
"Oh ty bętkarzyco!!!"
"Jesteś nienormalką!"
 "Matka każe mi zmyć szminkę z ustów"

"BEK!"

"SIORB"

"FAP FAP"???
(od 1:27  do 1:36)

I wiele innych!


Oto kwintesencja jego działalności na jutubie (oglądasz na własna odpowiedzialność!) :





Seria "Niekochana" składa się z kilku odcinków. Niestety, a może na szczęście nie obejrzałem wszystkich. Szczerze mówiąc to miałem problemy, aby obejrzeć pierwszy odcinek do końca. Ale udało mi się!  Zmarnowałem 13 minut mojego życia które mogłem przeznaczyć na walenie konia coś pożytecznego. 

Zapraszamy do subskrybowania kanału Tomcio Simsowy! Żartowałem :) 



KONKURS:

1.Kto obejrzy do końca ten filmik będzie mógł pomacać silikony Hanki!
2. Co to za dźwięki od od 1:27  do 1:36?  Najciekawsze odpowiedzi będą nagradzane! 




Dejmon

EDIT. Zanim zaczniecie hejtować że to nie musi być jego "dzieło" warto zapoznać się z opisem filmu.  Styl w jaki został napisany rozwiewa wszystkie wątpliwości ;) 


4 komentarze:

  1. Cześć Wszystkim ! Tu Nati. Jeżeli chodzi o dodaktowy tekst napisany przez damona w tym poście , to wygral ze mna walkowerem XD

    a jeżeli chodzi o ten konkursik to od 1:27 do 1:36 Szczytował .

    Pozdrawiam całą załogę!
    Nati

    OdpowiedzUsuń
  2. Niekochana to jest wasza redakcja ---,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak odnośnie naszego "kochanego Goldena". ;-)
    https://dogry.pl/feed/load/afa1999/1/
    miłej lektury. ;-)

    OdpowiedzUsuń