wtorek, 25 sierpnia 2015

Heloł + Sponsoring

Heej jestem  byłą redaktorką tego bloga ;)  Wróciłam żeby wywołać gównoburze i żeby było 39 komentarzy  żeby przekazać Wam  nowe ''nowinki'' rzeczy dotyczące Stardolla
Dzisiejszy post będzie o 'SPONSORINGU' oto kilka screenów :

Tak oto wygląda uprzejmość w wykonaniu Siurgeja!




To jest na zasadzie jak Siurgej da dupy dostaje za to bezczelnie HAJ$!

Aby udowodnić mam screeny:





Jakby zebrać to w garść to nie jest 10 sd , ale ponad 1000...
Zastanawiające jest dlaczego ukrywają nicki swoich "sponsorek"?
A może to sponsorzy?
Bo kto normalny kupiłby kombinezon za 600 SD...
Drogi Siergiju i Dmitrze macie coś do ukrycia?

Pozdrawiam Tych którzy nie sprzedali się za pieniądze. Mam też nadzieję, że istnieje jeszcze grupa ludzi, którzy nie robią czegoś takiego.
                                                                                                               Z  Pozdrowieniami Hania44444

PS. Siergij pozdrów caviepanda ;)

3 komentarze:

  1. moze wytlumaczysz jak mozna dawac dupy na sd bo nie rozumiem a ty chyba znasz sie na tym co piszesz

    OdpowiedzUsuń
  2. TRZY RAZIE NIE, pani już dziękujemy. ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nigdy się nie wykorzystał

    POZDRO DLA CHANKI DINEK

    OdpowiedzUsuń