piątek, 27 marca 2015

Witajcie:) drodzy czytelnicy to ja wasza hania44444 .Dziś jest dla mnie i pewno dla was oczekiwany piątek .Dzisiejszy post będzie o mojej Karo <3 . Na początek moja Karo_x33 zaczęła pisać coś mi do księgi :
*siano w jej języku .W naszym oznacza to Czat
Parę dni później skończyło się na  kilku godzinowej rozmowie(fanka XXL) :

(pokazany jest najlepszy moment ..ponieważ  reszta  rozmowy była mniej ważna  )

Oto moja ''Kochana'' Karo:

Ma bardzo fajny , rozpoznawalny styl ...(chciałam powiedzieć że chyba wiecie że ona jak wchodzi do czatu to zawszę podchodzi do ekranu abyście ją dobrze widzieli i patrzyli jaka jest fajna   )
Moja droga Karo wiem , że to przeczytasz  a więc nie przysyłaj mi prezentów wystarczy że będziesz ze mną oglądać ''M jak miłość'' jak zawszę oraz wspólnie będziemy komentować  odcinki  <3
PS. Locia wracaj  do zdrowia :****
                                                                                                            hania44444

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz