środa, 4 lutego 2015

WYWIADZIK ZE SŁYNNĄ CELEBRYTKĄ!!!!!!!!!!!!!!!

Witam tu Rołsia Urok (':
Dziś przygotowałam dla was wywiadzik ( b trudno było złapać naszą gwiazdeczkę ; pp) ze słynną celebrytką - .lolaan. 

Wiecie pewnie kim jest .lolaan. i jest dla was pewnie wzorem perfekcyjności i wgl ( jej stylizacje są inspiracją dla tego bloga ) Od razu przejdę do wywiadu bo dziś muszę się pouczyć odwrotności twierdzenia pitagorasa czy coś takiego ; pp

ROSALIS: Witam Lolaan. Bardzo cieszę się na wywiadzik z tobą. Zacznijmy od tego że jesteś dla fanów mojego bloga wielką gwiazdą i inspiracją.

LOLAAN: Nie oszukujmy sie, dla kazdego jestem wielką gwiazdo.

ROSALIS: To prawda powiedz skąd czerpiesz inspiracje?

LOLAAN: myślę, że inspiracja dla mnie jest moje otoczenie. Kiedy wychodze na dzielnie zabić sb jakiegoś czlowieka patrze na otaczający mnie świat. Zadaje sobie wtedy pytanie 'dlaczego nie wyrażam swoich uczuć poprzez strój? Dlaczego ***** mać?'. I własnie wtedy to sie dzieje... w moim umysle powstaje milion stylizacji, które obrazują to co czuje, co myśle, komu chce wpierdolić. To coś niesamowitego. A jak mi sie nie chce to biore sb super stylistow i oni mn ubierajo ; )

ROSALIS: Widzę że jesteś bardzo spontaniczna jeśli chodzi o wybór stylizacji. Mam bardziej osobiste pytanie. Jak twoje życie uczuciowe? Zdradzisz nam jak się mają twoje sprawy sercowe?

LOLAAN: Był pewien okres czasu w moim życiu, że miałam wiele miłosci W moim sercu bylo wiele ciepla niczym w kominku. Ale to już przeszłość.... Ulica mnie zmienila. Teraz chce każdemu skopać morde, bo moge. A także pobić stylizacja, uroda, seksapilem.

ROSALIS: A jak wytłumaczysz ploteczki ,że ostatnio widziano cię w towarzystwie tego słynnego aktora,  bardzo bogatego o którym wszyscy już słyszeli więc nie trzeba zdradzać jego imienia?

LOLAAN: Odpowiedz jest bardzo prosta jak ty. Ja obracam sie tylko w takim towarzystwie, więc nikogo nie powinno to dziwić ; )

ROSALIS: Ja jestem prosta???!!!! No proszę pff a na mojej dzielni kto groził ,że jak nie oddam mojego nowiutkiego ip to da mi wpievdoll???.................. A wracając do wywiadziku (': Czym zamierzasz nas w tym roku zaskoczyć?

LOLAAN: niczym ; ))))))

ROSALIS: Przygotowujesz się w tym roku do matury. Powiedz jak łączysz ze sobą życie super gwiazdy z codziennym życiem nastolatki?

LOLAAN: Czy ja sie przygotowuje... hmm polemizowałabym nad tym. Nie prowadze codziennego życia nastolatki. Jestem wielką gwiazdą zawsze i wszędzie! W szkole, w domu, na osiedlu z ziomkami.Trudno jest być najlepszym, ale ja mam chyba do tego wrodzony talent!

ROSALIS: Zawszę można kupić sobie maturę ( ; pp ) Opowiedz coś o swoim stylu ,czego się wystrzegać w codziennej garderobie itp.

LOLAAN: KOCHANI MAM DLA WAS RADE! Może przydatna, a raczej na pewno jesli chcecie byc modne i spoko w moich oczach, ktore sa piekne i blyszcza. No to tak...W codziennej garderobie wystrzegajcie się rzeczy, które ja wyśmieje : )

ROSALIS: To bardzo praktyczna rada. Niestety to już koniec wywiadu bo gdy ty będziesz piła sobie herbatkę z Rafałem (Golden_Japan) i Emilem (DarkUnicornBoy), ja będę to spisywać na bloga XDDD Bardzo dziękuje za udzielenie wywiadu ,to ile mi płacisz ; pp ???

LOLAAN: zw idziemy po herbate. Z tego miejsca pozdrawiam moich stylistow czyli Rafi&Emil, szczerze ich polecam : ) Zglaszajcie sie do Golden_Japan oraz DarkUnicornBoy! Wystarczy dać im hasło, a po 10 minutach patrzenie na was bedzie niczym lekcja stylu ; ) A NO I JESZCZE... pozdrawiam Klaudie (LaLa67856) moja bff, bo moge i mi sie chce. A no i dzieki za wywiad, zaplace ci w naturze. ELO WSZYSTKIM!





A o to zdj prosto z garderoby naszej gwiazdy :**



Jak zwykle perf stylizacja (':















3 komentarze:

  1. Dlaczego .lolaan. jest taka idealna??? .lolaan. jestem twoja fanką, chce byc taka jak ty ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Lolaan i Violette ;*
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to chce zobaczyć transakcję płatniczą. A jak się płaci w naturze, bo ja to zawsze myślałam, że w naturze o dać komuś kwiaty, dojebać kijem, podlać paprotkę i wsadić w dupe ciernie.

    OdpowiedzUsuń