czwartek, 19 lutego 2015

Spóźnione życzenia walentynkowe od redakcji

Cześć kochani :*
Tu kochana i słodka jak miód Rose ((':
Miałam już dawno coś dać ale mi się nie chciało ://
Więc walentynki już za nami ,ale myślę że romantyczny nastrój wciąż pozostał :*
Ponieważ to blog modowy (tzn taki był zamiar XDD) więc pokażę wam kreacje sławnej i b bogatej projektantki - Lolaan.

Na zdj ja - RoseUrok i słynna Lolaan
Mam na sobie kombinezon w serduszka ( walentynkowa edycja chili niedostępna już dla was , po za tym b droga i tylko nieliczna gruba użytkowników może sb na to pozwolić ).
Kombinezon jest b cieplutki i został wyprodukowany z myślą o biednych damach ,które nie mają się do kogo przytulać w samotne wieczory )':
Oczywiście ja i Lolaan możemy mieć każdego ,ale nam się nie chce ; pp XDDDDDDDD

Moje pozostałe walentynkowe stylizacje
Klasycznie ; pp

A tu jakieś desperatki co chcą wyrwać kogoś na gacie ze świecidełkami
nie polecam - RoseUrok


A teraz życzenia ( spóźnione XDD) życzę wam wesołych walentynek ,żebyście miały się zawsze do kogo przytulać bo przytulanie jest b miłe i żebyście nie musiały jeść tanich czekoladek bo to tylko utwardzony tłuszcz palmowy i cukier po ,których bd wyglądać jak te 2 za mną ((':

I na koniec porada!!!!
Czytajta uważnie ,serio !!!!!!!
Na spotkanie z chłopakiem NIGDY nie zabierajcie koleżanek !!!!!!!
Bo was ośmieszą i chłopak uzna was za kretynkę i nie bd chciał się do cb przytulać w sobotnie wieczory ))':
To na tyle
pisała Rołsia Uroczanka ((':

2 komentarze:

  1. boze kocham lolaan, ona ma niesamowity szyk styl i wszystko!
    RoseUrok takze fajnie. Cudowny kombinezon! Widac, ze projektowala go osoba niezwykle uzdolniona i piekna - zapewne to byla .lolaan.!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione podziękowania. HEHS

    OdpowiedzUsuń