poniedziałek, 9 lutego 2015

nw co to

CZEŚĆ (':
Tu wasza kochana Rołsia :**
W dzisiejszym poście bd mało o modzie ( mam nadzieje że rodziny się przeze mnie nie rozpadną ) a więc to bd krótki pościk o mojej super prezentacji na informatyce ,którą wyśmiały moje koleżanki więc je potne dzisiaj w nocy ((':

To moja boska i tolerancyjna prezentacja pod tytułem ,, Fryderyk Chopin - na Majorce '' nie czytać odwrotnie ...........................
Zara dam zdj jak ją supi odpicowałam

WOOOOOOOOO ;o
Mam nadzieje że dobrze się przyjrzycie ((':
Zróbta sb taką samą prezentacje na sd , bd fajni
Ja się stałam gwiazdo kl gdy sorka powiedziała że za wygłupy postawi mi 1 ))':
Ale nie postawiła bo sama sie roześmiała gdy to zobaczyła (((':

Myślicie że to na dziś wszystko?????
MYLICIE SIE
ciąg dalszy z życia roseurok...............

Dziś moja kumpelka ; pp ze stardolla
LaLa67856?? nw czy dobrze to napisałam
=KLAUDIA
pisała sms'y z moją koleżanką Kamillą ,którą serdecznie pozdrawiam ( nie , ona tego nie przeczyta XDDD)
i pisała b wredne sms i teraz pewnie myślą że się zadaje z jakoś wieśniarą ,którą klałdia tak serio jest :*

ich rozmowa + troche mojej ; pp

 rozmowa nr 2

ps: naprawdę trudno było mi wytłumaczyć koleżance kim jest RAMIEL więc powiedziałam że to muzułmanin z jej szkoły ; pp


i na tym zakończę tego posta , pls nie zwracać uwagi na błędy bo jest b późno a ja musiałam się  z wami podzielić moim super , szalonym życiem ((':
ckckckckkckckcckckckckckckckck - calvin klein 

1 komentarz:

  1. BOŻE ROŁSIA ,ZAZDRO ŻYCIA :**


    - WIEŚNIARA ZE STARDOLLA ,TWOJA FANKA

    OdpowiedzUsuń