środa, 4 lutego 2015

Nowa piosenka Goldenki z przekazem !!!!

Hejka naklejka tu Goldenis
Już dość tych niesprawiedliwych rządów na sd ja i celebrytka .lolaan. powinniśmy być NCG a nawe CG !!!
My nie żartujemy. Specjalnie na tą okazje ułożyłem piosenkę.
Oto dowód:

Zbyt późno na wybranie królowej (chili mnie).
Nie mam urody mimo ze jestem szlifiarką.
To właśnie mówią ściery z sd, mmm-mmm
To właśnie mówią ściery z sd, mmm-mmm

Chodzę na zbyt dużo *** czatów, (chichot)
ale nie potrafię zatrzymać przy sobie fanów.
Bo kradną mi ich ściery z sd, mmm-mmm.
To właśnie ściery z sd, mmm-mmm.

Ale nadal staram się bez celu.
Nie mogę przestać, nie przestanę spamować.
To tak jakbym miała w swoim apartamencie *** z Chanel,
Które mówią mi,
Że wszystko będzie dobrze (a nie wygrywam NCG).

Bo gracze będą grać, grać, grać, grać, grać,
A hejterzy będą nienawidzić, nienawidzić, nienawidzić,
Deklu, a ja po prostu, wygram, wygram, wygram, wygram, wygram,

Wygram to, wygram to

Inspired by Taylor Switsianka



KC Golden_Japan


4 komentarze:

  1. Jestem wielka fanka .lolaan. i chcialabym byc jej przyjaciulka jak Golden Japan wielki stylista i utalentowany muzyk !!!! Oni powinni byc cg codziennie i najlepiej adminami i rzadzic calym stardollem !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. JAKA PIEKNA PIOSENKA *OOOOO* WZRUSZYLAM SIE NORMALNIE ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. O BOŻE!!!! KOCHAM TOOOO

    OdpowiedzUsuń
  4. Mozna to miec na dzwonku?
    Ps. Jestem illuminati.

    OdpowiedzUsuń