środa, 11 lutego 2015

MUST HAVE 2

Witam! Dziś JA, największy dizajner tego bloga(zarobiłem wczoraj całego 1SD w studiu, a  to coś oznacza!) chcę Wam pokazać ostatni MUST HAVE. Jest to spódnica za tylko 1234 SD (dla royalty cena promocyjna tylko 1111SD). Każdy fejm i ikona stylu musi ją mieć!



Przygotowałem propozycję stylizacji. Mam nadzieję że uzmysłowi Wam jak ważne jest posiadanie tego kawałka szmaty. 

Myślę, że cena ten stylizacji jest adekwatna do niej, ponieważ robiłem ją JA-najlepszy dizajner tego bloga. BTW jeśli szukasz wyszukanej, ślicznej, pięknej, pachnącej, w skrócie zajebistej stylizacji zapraszam do mojego studia. Rzadko tam zaglądam, ale jeśli będziesz miał/a szczęście to trafisz na taki czas gdy tam zajrzę i wykonam stylizację dla Cb. Zdobędziesz szacun na dzieli dzięki mojej stylizacji.  Bo nie ukrywajmy niczym innym się nie wybijesz. 

Dejmon

PS. Chcę podziękować Lunie za możliwość wykorzystania jej wizerunku. Nie żebym pytał o zgodę. Nie mam czasu na pierdoły. 

PS2. W sumie to Luna powinna podziękować mi, ponieważ moje zacne, błękitne, seksowne, kuszące, warte grzechu oczy zauważyły ją pośród reszty desperatów. Czekam na oficjalne najlepiej publiczne podziękowania.  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz