sobota, 14 lutego 2015

GRECKI BÓG TO JA XDDD

Witam. Dziś przedstawię Wam moją zajebiaszczą stylówkę, której wszyscy mi zazdroszczą i kopiują. Dla niekumatych jestem Zeusem, a nie "żymianinem" jak już zdążyłem przeczytać. A oto i ona:
Od lewej: ROŁZ jako Atena(urodę odziedziczyła po mamusi XD), JA jako Zeus, moja zajebista klata,mój piorun zajebistości, Heroina jako Hera desperatka XDDD
MAM NADZIEJĘ ŻE TO WAM TYLKO UŚWIADOMI JAK WIELKIM KREATOREM I PREKURSOREM MODY JESTEM.


wasz najlepszy we wszystkim Dejmon

PS. Zapraszam do mojego klubu o wdzięcznej nazwie D_Salvatore gdzie można wygrać nowe, wyczesane, wjebane w kosmos, sam już nie wiem jak określić ich zajebistość  WŁOSY ;D 

1 komentarz:

  1. ALE ONA SIE MNIE WYPIERA I IGNORUJE I MOWI ZE JESTEM SWAGERKA MENELKA WIEC NWN CZY PO MNIE TO WSZYSTKO ODZIEDZICZYLA NOOO

    OdpowiedzUsuń